Dashboard
Et kraftfuldt dataværktøj
Er du nysgerrig på, hvordan din musik bliver streamet eller hvem der lytter til dine sange? Via vores aggregator, Denmark Music Group, får du adgang til dit eget dashboard, som giver statistisk indblik i alle dine udgivelser som er distribueret af Gateway Music.
I dashboardet kan du følge streamingtal fra de største tjenester og få et samlet overblik over digitalt salg af din musik. Følg med i daglige trends, og se hvor og hvornår din musik bliver spillet og hvad der karakteriserer dine lyttere. Dataene giver unik indsigt i din musik, og kan hjælpe dig med at tilrettelægge din indsats på de digitale platforme. Informationerne kan bl.a. bruges til at planlægge- og målrette udgivelser, kampagner eller booking af spillejobs.
I dashboardet kan du følge streamingtal fra de største tjenester og få et samlet overblik over digitalt salg af din musik. Følg med i daglige trends, og se hvor og hvornår din musik bliver spillet og hvad der karakteriserer dine lyttere. Dataene giver unik indsigt i din musik, og kan hjælpe dig med at tilrettelægge din indsats på de digitale platforme. Informationerne kan bl.a. bruges til at planlægge- og målrette udgivelser, kampagner eller booking af spillejobs.
Analytics, Trends & Statements
I dashboardet kan du tilgå dine statements og afregninger. Her kan du få overblik over dit digitale og fysiske salg, og se hvor meget du har fået udbetalt. Hvert statement viser automatisk en detaljeret oversigt med informationer om hvilke tjenester, tracks og lande, der har været mest aktivitet på.
Er du nysgerrig på, om du er blevet tilføjet til en playliste? Uanset om det er redaktionelle, brugerskabte eller algoritmiske playlister, så kan du få overblik over hvilke playlister din musik figurerer på. Med direkte links til de enkelte playlister kan du nemt se hvor din musik er blevet tilføjet, og blive klogere på hvordan det påvirker dit digitale salg.
Er du nysgerrig på, om du er blevet tilføjet til en playliste? Uanset om det er redaktionelle, brugerskabte eller algoritmiske playlister, så kan du få overblik over hvilke playlister din musik figurerer på. Med direkte links til de enkelte playlister kan du nemt se hvor din musik er blevet tilføjet, og blive klogere på hvordan det påvirker dit digitale salg.
Services
Få indblik i hvilke tjenester din musik bliver streamet og downloadet på. Det kan give inspiration til hvordan du skal sammensætte din næste kampagne eller hvor du skal claime din artistprofil.
Audience
Med demografiske data kan du få indsigt i dine lytteres aldersfordeling, køn og geografiske placering. Brug dataene aktivt, så du er rustet til at ramme dit publikum og udbygge din fanskare.
Sources
Aktiv lytning, radiofunktion eller playlister? Der er mange måder at lytte til musik på. I dashboadet kan du se lytternes streamingmønstre, og hvilke enheder de anvender når din musik bliver afspillet.